tiistai 4. helmikuuta 2014

Kotikolon sisustamista...


Kotikoloni sisustus on vielä aika hakusessa/vaiheessa...
Pikkuhiljaa kun talous sen sallii, -vaikka eipä pienissä neliöissä paljon sisustusta voi harrastaa... ☺

Eteisen kaapiston päädyn olen maalannut liitutaulumaalilla.
Jossakin vaiheessa sitten (jos vuokranantaja näyttää vihreää valoa) maalaan tuon ruskean seinän harmaaksi.

Nyt sisustelen lähinnä pienillä tauluilla yms...








Olen muutamina päivinä hakenut siskoni keskimmäisen tyttären koirulia kanssani kävelylle, -Otto on minunrakasparasystäväni.♥

Kuvat otettu kännykällä, siksi laatu ei kovin hyvä.






8 kommenttia:

  1. Kummasti sitä pientä koloa pystyy sisustamaan, mulla on 50 neliötä, ja olen jättänyt makuuhuoneen sisustamatta koska siellä asustelee poitsu ja hän viihtyy väreissä. Olen keskittynyt olkkariin ja keittiöön-ja aina vain keksii uutta:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on jotenkin ihan hukassa se vähäinenkin sisustussilmä... Ja tietenkin kun isosta omakotitalosta muuttaa pieneen yksiöön niin onhan siinä totuttelemista!!
      En edes tajua miksi ja miten tuo sisustusmakukin yht`äkkiä muuttui...
      Liekö elämänmuutoksesta johtuvaa sekin, -mitenkään sitä en suunnitellut, siinä vain kävi niin.

      Poista
  2. Kivoja tauluja ja mukavaa tuo taulumaali. Ihana tuo sinun paras kaverisi. Sellaisia ne koirat ovat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Noilla pienillä tauluilla saa vähän uutta ilmettä. :)
      Otto on kyllä aivan ihana, -näyttää kyllä hyvin sen miten minustakin tykkää! :)

      Poista
  3. Oi nuo talut ovat kivat!
    Koirulit OVAT parhaita ja uskollisimpia ystäviä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Irmastiina! Olen niin samaa mieltä, -vaikkei Otto ole edes omani, niin hän kyllä on ehdottomasti minulle todella rakas.
      Kuinka hyvää hänen seuransa minulle tekeekään... ♥

      Poista
  4. Ihana pikku Otto!Varmasti parhain lenkkikaveri!-sanna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna! Kyllä, Otto on paras mahdollinen kaveri lenkille! :)

      Poista